STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
terima kasih kawan ! :)
Tuesday 17 May 2011 | 5Superstar (s)!

AKHIRYA ! , aku berjaya jugak buat blog ! haha, bangga pulak. org sume dah ade berzaman, yg aku terhegeh-2 baru nak buat. haha. ini semua angkara sapa ? kau lah ! haha, aku tengok kau ada, mcm best jeah kan. aku pun cuba try test. pada mulanya konon nak suruh ajar, dah aku tunggu lama sangat kan. tak sabar plak sbb aku selalu  jadi bahan  untuk  blog kau. mana tahan. nak jugak kan ! haha. okay cukup. aku nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga buat AFIQUE HIDAYAT yang telah bnyak pengaruh aku selama neh. haha.  thanks okay. sekarang tibalah masa untuk aku membalas dendam . haha :P  okay cukup. banyak cakap banyak bohong kan ? haha. *copy ayat org, hehe sorry. :)


| Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!