STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Happy Father's Day Ayah :)
Sunday, 19 June 2011 | 0Superstar (s)!

first of all,
 aku nak cakap ''SELAMAT HARI AYAH'' dekat ayah aku. 
hah ? bapa ? ala same jela. 
aku pggil ayah. 
suka hati aku lah. :D 
kan ayah kan ? :)

TERIMA KASIH ,
sebab dah besarkan adik sampai mcm neh.
cantik dah anak bongsu ayah neh.
HAHA *perasan, XD
dulu comel je kan ? sekarang cantik. 
terima kasih ayah.

TERIMA KASIH,
sebab layan kerenah adik yang mcm-2 neh.
dari adik lahir, sampai sekarang.
ayah selalu bagi apa yang adik nak,
walaupun lambat. ayah tetap belikan.
adik SAYANG ayah, <3

MAAF,
kadang-2 tu adik melawan cakap ayah.
bkn kadang-2, selalu kan ?
maaf ayah. :(
tapi ayah tak  pukul adik kan ?
masa kecik pun jarang.
mungkin ayah tak sampai hati.
sbb adik tahu ayah mengamuk mcm mana.
ayah tak bengis, 
ayah seorang yang penyayang.

SAYANG
tkd orang yang bole tandingi sayang ayah dekat adik kan ?
tkd org jugak bole tandingi sayang adik dekat ayah.
adik betol-2 sayang ayah. 

HEBAT,
ayah hebat !
ayah HERO adik.
ayah buat segalanya untuk adik.
terima kasih ayah.
adik sayang ayahhh.
kadang-2 kan,
adik pernah terfikir,
adik nak cari lelaki mcm ayah.
jauh kan adik fikir ?

 TERIMA KASIH LAGI,
sbb menjadi ayah yang baik,
tanggungjawab.
tk pernah merungut.
kalau ayah tkd, adik pun tkd kat dunia neh.
kalau adik lahir pun, kalau ayah tak jaga,
adik tak besar mcm neh.
terima kasih ayah.


DAN TERIMA KASIH,
jasa ayah tk dapat adik balas.
besar sangat jasa ayah.
adik tak dapat bayangkan kalau satu hari nanti ayah tkd.
adik selalu doakan agar ayah sihat,
agar ayah panjang umur.
adik bangga dapat ayah mcm ayah.

TIBA-TIBA, 
aku rasa sedih ouh.
adoy, banyak dosa la neh.
haha.

APA-2 PUN.
terima kasih untuk segala-galanya.
ayah selalu ada dalam hati adik.
walaupun ayah tak baca,
tapi adik nak orang tahu yang adik SAYANG ayah.


. i love you MR.AHMAD .  :)

*sekali lah dengan ibu. bukan ayah je. sebab hari ayah kan. pasal ayah la. :)



untuk ayah. :)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!