STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
ouh my watches ;'(
Saturday, 25 June 2011 | 0Superstar (s)!

hey readers :D

jam aku telah dirompak oleh 2 orang jejaka yang . . .  ntah tak tahu nak cakap.

jam pertama.

cantik kan  ?  haha puji sendiri punya. aku SAYANG ouh jam neh. biasalah. org TERSAYANG yang bagi. :) hanya orang tertentu jea yang dapat pegang and pakai.

ni jugak salah satu harta yang aku PALING SAYANG. aku jaga gila wehh. jangan sesiapa beranikan diri untuk cederakan jam neh. bg aku cederakan orang tu dulu :D

now jam neh ada dibawah penjagaan FAIZ. aku tahu pape jadi kat jam aku. siap kau aku kerjakan. jaga elok-2 wehh. aku sayang jam tu mcm nyawa aku sendiri. kalau hilang, bole MEROYAN aku tahu tak ? haha.
pape pun. IMISSYOU SWATCH.

jam kedua.

jam BARBIE aku sufi amk. nak bawak pergi kerja katanya. adoy. mula-2 wan lah nak jam tu, aku bagi. pastu amir datang kelas hantar baju dekat azimuddin, dy cakap jam aku dah jadi tarikan kat kelas dy. adoy semua dah suka. --'

balik tu sufi lalu kelas sambil menekan lampu jam tu dan berkata "aku pinjam eh dik, aku nak bawak pergi kerja" wah ! seronok dy berkata-2. sekarang tangan kosong tanpa jam. wuhuu sedih ;( ingat esok nak beli jam baru lagi ah. nak cari POOH ke SNOW WHITE ke kan ? haha.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!