STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
riang-ria di sekolah. episod 2 ;)
Monday 27 June 2011 | 0Superstar (s)!

masa PJ pulak. :D

sepaptutnya kteorg kena main kriket, tapi hujan kan, main dekat dewan jelah.  dekat blakg ada sesi photography, jadi ada lah jugak space untuk kteorg untuk berPJ.  :D

cikgu suruh lari lah ap lahh, mcm-2. aku partner ngn yusra. dah habis tu, kteorg pg lah dekat blakang, beratur lagi, pastu nmpk ad sorg kawan ni, dy chubby. eahhh. nak ckp ke ? aduh kesian ouh kteorg gelak kan dia. ini yusra punya pasal lah, HAHA aku dah baik, seronok-2, tiba-2 dia pergi tunjuk. "dik, tengok tu" aku pun pandang lah, HAHAHA, tahu apa ? budak tu main lari-2 and dia punya B****T goyang-2. dapat bayang tak ? haha jahat en ? ini tak sengaja lahh. ternampak. gelak sekali jeah. pastu aku tak pandang dah, kesian ouh, kalau aku mcm, tu, org gelak-2. malu lahhh. okay aku dah puas gelak. aku diam. sorry wehh, aku tak sengaja gelak-2 tadi :D tapi nasib dia tak tahu. ngehngehngeh. ;D

habis PJ,

ouh shit ! zip seluar buat hal, semalam baru acik betol kan. grr. penat ouh aku betolkan dkt tandas tadi. tak bole jugak, aku duduk jela dekat dewan dok betol kan bnd alah nehh. ksian yusra tak p rehat. tak lama lepas tu, aku cakap dkt dia, "long, jum p kop, i did it !" haha. suka aku, yelah, sakai lah, sebelah berzip, sebelah lagi tak, sakai dol ! ,mcm budak ap yus ? rembauu. haha kurang ajar XD

dah lah ckup lah kot, penat lah hari ni, da lah ada org tu balik lmbat tak bagi tahu, yang aku fikir bukan-2. grr. 
 next time jgn buat lagi okayy.

..............................................................THE END......................................................................................


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!