STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
happy birthday ibuu :)
Friday, 1 July 2011 | 0Superstar (s)!

wah ! hari ni birthday ibu lah ! ibu ibu, HAPPY BIRTHDAY ! wah, ibu dah tua. haha. *bongok :D semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki lagi. tahun depan dapat cucu dah kan. InsyaAllah :)

wahh, seronok kan nanti dapat baby baru ? tak sabar-2 ouh, tapi kan, nanti mesti adik dah tak dapat nak menggedik-2 dah kan ? yelah, masing-2 sibuk dengan baby baruu. BABY TUA  neh dilupakan la. jatuh dah la taraf aku nanti, saingan dah ada. haha. hey budak kecik, jangan menggedik sangat la nanti, tau tau. dengar cakap ASHU. haha. tak dengar cakap, siap ah. haha.

eh, berbalik pada topic, :D

 okay adik SAYANG ibu tau. maaf sebab selalu melawan ibu ouh. ibu panggil adik buat bodo, mesti ibu sakit hati kan ? maaf sangat-2. tadi dengar ceramah kat sekolah. dia ada la tanya siapa kalau ibu dia panggil 2. 3 kali, dia buat bodo ? adik pun angkat lah. jujur kan ank ibu ni ? :D penceramah tu kata, itu dlm kategori ank kurang ajar. act, DERHAKA kan ibu ? ckp, ah, oh, ishk pun tak boleh kan ? tahu, tapi buat jugak. maaf ibu. :(

TERIMA KASIH,
terima kasih sebab dah jaga adik sampai besar dan COMEL mcm ni. *perasan :D,  terima ksih dah lahirkan adik kat dunia ni. beranak kan adik, jaga adik, susukan adik, sekolah kan adik, masa tadika hantar adik pg sekolah hari-2. bg adik duit belanja lebih, selalu back up adik ;D ehh, banyak sangat la. tak terkira, dan yang penting masak kan untuk adik hari-2. wahh, terima kasih, besar sangat jasa ibuu. tk dapat adik balas. kalau ibu tkd. adik pun tkd kat dunia ni. TERIMA KASIH IBU. ibu adalah ibu yang TERBAIKK. tkd sape bole ganti. :)


I LOVE YOU MUM ! <3


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!