STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
perhimpunan yang best.
Monday, 4 July 2011 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum :)

alamg-alang berenang, biar sampai ke tepian.
alang-alang bercinta, biar sampai jadi isteri. 

haha, best tak ? aku ingat yg dua ni jea. ,lain tak. ini semua ayat-2 cikgu yang berucap dekat dewan masa perhimpunan tadi.  hari ni rasa mcm best je, tk rasa lama pun, kalau tidak, hari isnin adalah hari penyeksaan ! yela. kata menyampaikan sepatah-dua kata, ini ? berkata-2. lama pulak tu. yang budak-2 lain dah malas nak dgar, tiap-2 minggu benda yang sama jea. kan kawan-2 ? :D 

hari  ni cikgu ni banyak pulak kata-2 pujangga dia. gurindam lah, hape lah. banyak. antaranya :

"cinta tidak boleh dipaksa" .

kau kunci cintaku ke dalam hatimu,
ku kunci jua hatimu,
ku baling kunci jauh-jauh,
tak ku temui kunci itu. 


ini aku tak tahu knp dia cakap mcm ni. aku lupa, bkn aku dengar sangat pun tadi. haha. tadi dia siap menyanyi lagi dekat depan tu, aku tak tahu knp dgn dia hari ni ouh. lain mcm je. haha. btw, perhimpunan hari ni sangat bestt. :)
 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!