STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
PLKN ohh PLKN :)
Tuesday 12 July 2011 | 0Superstar (s)!

assalamualaikum :)



 okay hari ni nak bercakap tentang PLKN. apa tu ? aduh, tak tahu ? tu, Program Latihan Khidmat Negara lah. semlam kan, dah SMS tauu. pastu tunggu jawapan dia, fuh, berjanggut :) tiba-tiba tadi Ajak bagi link, cakap dah boleh semak sebab semlam system down. sengal. ramai sangat yang check, ala, yang check nye punya lah ramai, yang dapat sikit je. haha.

Tadi dah check, pastu keluar ni .
Maaf! Anda tidak terpilih untuk menyertai PLKN Siri 9/2012. Terima kasih.
aduhh, sedihnya aku. aku nak pergi ouh. kawan-2 lain semua dapat, along, emelia, nera, im, nadia. fuhh. seronok ouh ! nak jugak nak jugak. kalau nak pergi sangat, nanti ayah pergi buat rayuan. pastu nanti kalau dah masuk sana jangan nak call lah mengadu mcm-2. HAHA :D

Aku check kan untuk orang tu jugak, mula-2 aku tak percaya ngn bnd tu, sebab bila check je, asyik tak terpilih, aikk, aku dah pelik, bila check kan sorg ni punya. pap ! dapat ouh, HAHA sumpah tak percaya. terkejut gila.aku ingat bnd tu yang tak betol, sekali keluar nama dia bagai. haha. aku terus call dia. hehe. TAHNIAH awakk. HAHA :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!