STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
tragedi
Friday 22 July 2011 | 0Superstar (s)!

Hey ho :D. Lama gila aku tak update blog sampai ada yang rindu. wahh. haha. dia cakap je, aku terus update. hee. :)

Okay bermula dari sini, mcm ni ceritanya, pagi tadi ada solat hajat tau untuk pelajar perempuan form 5 and 6 :) Lepas tu masa agama, lepas masa agama kena naik kelas pulakk. penat penat. Masa nak naik kelas tu si Yusra ajak pergi kantin pulakk. Haus katanya. okay tkpe aku ikut walaupun aku puasa :)

Bila naik je kelas tiba-2 kawan-2 class tanya, "korg pergi mana ni ? kenapa lambat naik ?" aku pun pelik, kenapa kan ? Rupa-2 nya ada budak form 5 nak terjun dari tgkat 3. OMG ! sumpah terkejut gila, aku kenal budak tu siapa. Dah banyak kali aku dengar cerita pasal dia. Dia ada masalah, macam-2. Kasihan jugak aku dengan budak tu. Semalam pun ada dengar jugak pasal dia. Ya Allah, kau bantulah hambamu itu. Tak sanggup aku melihat dia begitu. :(


Ini bukan kali pertama dia buat mcm tu, sebelum-2 ni jugak ada. cubaan-2 dia semua tak menjadi. Tadi tu pun nasib ada org tarik dia wehh. kalau tak, aku tak tahu lah apa dah jadi. semua org ingat dia main-2. hmm, ntah la, mugkin itu dugaan yang Allah bagi dekat dia. Dia tu budak laki, ceria jea org nya, selalu ketawa, tapi disebalik tawanya, takde sape tahu kan apa dalamnya ? dia pandai sorok masalah dan sedihnya. Org mcm dia ni satu je ubatnya, PERHATIAN. Itu jelah. dengan perhatian itu mungkin dapat mengurangkan tekanan yang dia alami. semoga Allah beri kekuatan kepadanya untuk meneruskan kehidupan yang masih jauhhh lagii. AMIN. :')


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!