STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
The Truth :)
Tuesday 26 July 2011 | 0Superstar (s)!

# Yeah, I'm fifth former . 

  Ada yang tak kenal aku selalu tanya, form berapa ni ? form 3 ? Wow !! muda nya akuu. haha. Mcm satu kejadian ni. Aku tengah round-round sekolah macam biasaa. hehe, tiba-tiba jumpa seorang ustazah ni. Dia tegur, "hey awak ! form berapa ? 3 ? 4 ?" Aku senyum jela. dalam hati "wow, muda gila aku. haha"  Then aku jawab, "Form 5 lah ustazah, kenapa ? muka ni muda sangat ke ? hehe " Ustazah pun balas "Eh, yeke ? Kenapa saya tak perasaan awak ehh ?" then dia gelak. HAHA, nta pape lah, sedangkan sebelum tu baru jumpa dia, masa tu aku ada kelas agama. ntahh, mungkin muka aku berubah-ubah kott. :D 

# I'm science student.

  Masa tu aku nak ikot cikgu Azie pergi bookshop. Dia jalan laju ohh, penat nak kejarr. Cikgu pergi copy bahan physic. Pastu aku kan ada kat situ, aku buatlah bising, tiba-tiba acik tu tanya aku, "eh adik, hari tu ada beli buku past year questions kan ? buku apa ? math, science ? lagi apa ? PD ? " OMG, kenapa acik ni tanya time ni. Act, buku-buku yang aku beli tu bukan buku aku, buku orang tuu, aku tolong belikan je. Aduh, nanti lagi banyak soalan ditanya. Then aku cakap "saya nak chemist pulak lah. " Tiba-tiba acik tu mcm terkejut, "hah ? awak amik sains ke ? fizik ? " yela. acik ni kan. aduhh. then dia cakap. "biasanya yang amik fizik semua tu, MUKA MACAM CIKGU NI JEE. " fuhh, faham tak maksud dia ? Dia ingat budak sc semua baik-baik and nerd jeahh. HAHA. aku , cikgu gelak jela. Mungkin dia tak pernah jumpa budak sc mcm aku kot. yela, kuat merayap. Dia fikir budak sc duduk kelas ngadap buku. hehe, Acik-acik, takpelahh. Saya faham maksud acik tuu. ;D

# Single

  Kawan-kawan kelas selalu cakap, "adik asyik ingat BF je" Cikgu pun sama. Sampai pernah kena sound ngn cikgu bio kata aku ni ada bf. Punca ? aku tak tahu. Mungkin dia pernah nampak aku dengan kawan-kawan laki kott. Ntahh. Terkejut dengar dia cakap mcm tuu, Bf ? eh, tercengang aku sebentar, mcm tu jugak kawan-kawan lain yang tahu aku takde bf. Tiba-tiba aku yang kena. Tp takpelah, aku buat tak tahu jelah kan, malas nak bersuara, Bila orang tanya aku, "ada bf tak ? " aku jujur jela. "Takde" , mesti orang tak percaya,, hey guyss, i'm single okayy. tak percaya ? Punya pasal lahh. Lagi best hidup begini. kalau bercinta, memudaratkan diri pun buat apa. betol ? Serik dh bercinta ni. Sekarang bercinta, seronok-seronok. Nanti nak dekat SPM, putus pulakk. Fuhhhh. Lagi best kan sampai tak bole nak jawab paper tu. Masa depan pun CERAHHHH secerah cerahnyaaaa, kan ?  ^^


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!