STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
cerita cerita
Wednesday 3 August 2011 | 8Superstar (s)!

  Hari ni dah masuk 3 ramadhan. wahh. seronoknya puasaaa. hahaha, :D okay nak cakap, aku dah bape hari flu and cough. err, sumpah tak suka. flu ni mcm haremm.semua penyakit tak baik-baik. nak tahu sebab apa ? bukan tak pantang, tapi tak makan ubat. haha. selalu kena marah sebab tak makan ubat ouh. bila disuruh, jawapannya nanti, nanti nanti. memang tak lah jawabnya kan ? :D

  Haa, setiap hari aku akan bawak sekotak tisu pergi sekolah. haha buruk kan perangai ? kesah pulak en ? dorg selalu tanya knp bawak kotak sekali ? frust bercinta ? sedih ? ee, ingat aku ni apa. tak pernah mcm tu okayy. selsema la. then, dorg tanya knp tak guna kain je ? hah ? kain ? eee lagilah.. guna banyak banyak kali. aku tak bole ouh mcm tu. pembersih dan penggeli la konon. HAHA :D

  Tahu kan aku selsema ? yang kawan kawan ni asyik menyakat je kerja. panggil aku "budak hingus" la, apelah. amik tisu aku lah. dah lah tak bnyk, kalau habis aku nak pakai apa ? guna baju dorg ? nak ? haha. semua dorg geli. tak bole dengar aku hembus hingus. semua nak eee. geram je aku. mcm aku hembus tu keluar tahi pulak. haha. macam macam, bunyi mcm SPRAY NYAMUK la. haha kurang ajar. selsema ni pulak tak reti nak stop. dah bape hari nta. adoyy, cepat lah baik. rimas tahu !


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!