STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
homework oh homework ;(
Saturday 13 August 2011 | 4Superstar (s)!

A lot of homework ! BM, BI, Math, Addmath. Huhh. Macam cuti 2 minggu je dapat banyak-banyak kerja ni kan ? Tahulah trial nak dekat. Ishk. Tak tentu arah lah. :/ Nervous. Err, taknak lah SPM ! Nak balik masa Form 3. Homework pun tak bnyk even ada exam. Time tu paling best. Aaaa homework ! Homework homework. . . haha kan aku dah gila ! :D Bila la nak buat semua tu kan. Malas ouhhh. Syaitan tkda pun boleh malas lagi. Apa ni ? :D

Sudah lah adik, stop facebook-ing and blog-ing ! Buat homework tu ! Nak SPM ! Aaaa. Malasssssssss. Ishk, tkda siapa nak marah aku ke ? Marah lah cepat, marah lah. Setakat ibu cakap. Sekajap je. Lepas tu tak buat dahh. haha. Aduhh, bila penyakit malas ni nak baik hah ? Aku nak baik untuk selama-lamanya ;( Baik kejap je tak bestt.

Haha, ikut pangkal diri sendiri betul ? Yalahh. Sedang cuba try test untuk mengubah sikap yang sangat buruk nii. Aku nak mintak tolong korang doakan aku sembuh dari penyakit ni okayy ? Tak lupa untuk SPM sekali. hee. Thank youu.

W'salam ;)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!