STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Kursus Kahwin.
Thursday 11 August 2011 | 9Superstar (s)!

Waaaa. Kahwin ? Macam awal lagi je kan. SPM pun belum lepas lagi. Ala, ni kursus je kot. pergi jela kalau ada peluang tu, Macam budak-budak RMC. Dorang ada kursus kahwin nanti. Wah untung kan ? Bayar pun berapa je. Best la. Tak semestinya pergi kursus ni sebab dah gatal atau untuk orang yang nak kahwin je. Sesiapa boleh pergi la. Better pergi awal-awal sebab aku dengar kursus sekarang makin susah, tak macam dulu. Macam-macam dorang buat. Buat apa ? Haa, jangan tanya aku sebab aku tak pergi lagi. haha. Aku saje nak share bnda ni :D Aku tak tahu pape pun. :D

Kalau aku diberi peluang, aku nak pergi ouh. Macam best je. HAHA. Lepas SPM nak pergi lahh. Pendidikan agama form 5 pun ada belajar bab kahwin dah. Dapatlah tahu siki-sikit. Tanggungjawab suami isteri, tanggungjawab ibu bapa, nikah, talak, paling aku tak suka, POLIGAMI ! HAHA. Banyak ouh pasal kahwin. Aku pun payah nak ingat. Tapi kahwin nak. HAHAHA :DD

Ibu cakap kalau dah pergi sekarang nanti tak payah pergi dah. Ecehh, tak marah pulak tiba-tiba aku tanya pasal kahwin. HAHA. Tahu aku ada BF pun dah bebel-bebel. Tapi nasib sekarang takda dah. So, tkda lah dengar dia bebel-bebel lagi. Tuk-tuk aku nak pergi kursus kahwin. WAAAA. haha :P Takpalah amik awal-awal kan senang. Time tak busy boleh lah pergi, nanti tkda lah kelam kabut nak pergi amk kan. Nak kahwin baru nak amik. Masa tu busy kerja la, nak uruskan macam-macam. Wahh, nampak tak aku tengah look to the future sangat ni. haha. Jauh nya fikir. eah, SPM SPM. Baru lah cari BF. Kan ?

#Anytime je bole amik sebab masjid dekat. haha :D




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!