STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Over load :D
Sunday 7 August 2011 | 2Superstar (s)!

Salam ramadhan ! cewahh.. Haha. 

  Haa, nak tanya nii, korang pernah naik lift tak ? Pernah tak ? Cnfirm pernah, jangan nak tipu ler tak penah en. Tapi, korang pernah tak masa korang naik tu, tiba-tiba sensor bunyi sebab over load ? Siapa pernah, angkat tangan ! haha, okay nak buat pengakuan. Aku baru kena okayy. HAHA, malu gila wehh ! :D 

  Okay mcm ni mula-mula, orang dah ramai masuk lift tu,  aku ngn cousin aku masuk lambat. Kami berdua jela kan. Masuk-masuk je lift tu tiba-tiba sensor bunyi. Aikk, aku pelik lah, tapi aku diam. Tiba-tiba cousin aku cepat-cepat tarik tangan aku keluar dari lift. Aku dengan muka blur tanya, "eh, knp ? " then dia cakap "OVER LOADDD~" lepastu dia gelak gila-gila. Wehh, malu lah aku. haha. masa aku masuk okay je. Ni mesti dia yang berat ni. :D 

  Dah keluar tu, dia ceritalah yang dia dah biasa alami situasi sebegitu. Oooo, patutlah kan ! haha. Nak kata dia gemuk, tak pun. Dia cakap lah, dia tengok lift tu lama je terbuka and ada bunyi, dia dah tahu kenapa. Sebab dekat office dia selalu kena macam tu. Haha. Lift kat office dia tu tak betul, baru 6 orang masuk, sensor dah bunyi. haha gila kan. Adoy apalah. orang kurus naik pun boleh overload. Saja je lift tu nak bergurau dengan aku. :)

  Begitulah ceritaku pada hari ini. Pengalaman pertama tahu. First time kena mcm tu. Terkejut, malu semua ada. Tapi serious kelakar. haha. Cousin oh cousin. Sengal ! x) 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!