STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Rambutt ! ;(
Monday, 22 August 2011 | 5Superstar (s)!


Arghhhhh. Rambut dah guntingg :( sedih gila sebab mula-mula bajet nak potong sikit je kan. Yelah rambut dah panjang gila. Sampai B****t dah. Haha. So, nak potong lah sikit lagipun lama gila tak potong. Konon rambut raya lah. Sekali dah potong. Haiyoo ! bawah bahu wehhh. Dapat bayang tak mcm mana ? Haha sedih nii. :D 

Kan dekat belakang rambut tu, so aku tak nmpk lahh. Aku dah cakap dah paras mana, dah nyonya tu potong lagi atas. Ya Allah. Sabar jela. Mungkin dia ada Alzheimer kot sebab tu tak ingat ! haha. Tadi sampai aku kena berdiri masa potong tu sebab rambut panjang sangat. Err, bila dia bg cermin. Fuhh ! Hancur berkecai berderai hati. Haha #Overr. 

Aku tengah Frust gila ni. Kalah orang bercinta tauu. Aku bela dia lama. Itu nyonya punya pasal dalam beberapa minit dia ubah jadi pendek ! Haiyo ma, haiyo pa. :/ Da lah mahal. Potong mcm tu jea dah RM18. Amboihh. Tapi bayar jugak. Haha. Yelah takkan nak protes kot ? Gila ?

Aku terpaksa redha dengan apa yang terjadi. cehh. HAHA. Yalah. Dah lah tadi pergi bazaar pastu jumpa Faiz. Memang dia gelak lah kan tengok aku mcm ni. Pendek sangat kot ! Ishkk. Nak rambut aku yang duluuu :( Nasib semua support  aku ouh cakap rambut boleh panjang balik. Fuhh. agak lega di situ. Thanks kawan ! :)  Sorang ckp, "tkpelah tetap cantik" , lagi sorng pulak "haha lepas ni tk boleh nak libas-libas orang guna rambut tu lagi " Uwaaaa ! sedih ! haha . cakap cantik tu sebab tk tengok lagi. boleh la. 

Aishh, malang betul hari ni kan. Da lah kena buka sorang-sorang, rambut pulak macam ni jadinya. Sabar jela. Rambut oh rambut, cepatlah panjang. Aku rindu dah ni. Aku harap esok aku bangun kau dah panjang macam sebelum ni. HAHA. :D


Rambut  pendek ibarat mimpi yang sangat ngeri. Rambut dulu macam atas ni lahh. :(  Lepas ni nak colour macam  ni. Boleh tak ?Tak boleh ? Ahh, punya pasal lahh. Aku buat sampai bolehh. 

#Nyonya, thankyou aaaa. ILOVEYOUUU :*




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!