STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Raya tak best :(
Friday 26 August 2011 | 0Superstar (s)!

Mesti korang seronok kan nak raya ? Aku rasa raya tahun ni macam tak best je. Okay bukan macam, tapi MEMANG tak best. Yelah tak macam dulu , balik kampung, jumpa cousin semua. Lepas balik Melaka, Balik johor pulak. Fuhh, best ! Tapi sekarang tak macam dulu, Angah dah kahwin, Along jauhh. Labuan sana :(

Angah raya kampung hubby dia lah. And esok Along baru sampai. Acik macam biasalah sentiasa disini. Tapi dia pun macam tkda cuti je ? Apa ni ? Sedih lah aku. Aku pulak fikir Trial SPM lagi. Aduhh. Serba tak kena. Baju raya aku tak beli lagi. Semuanya belum. Nampak sangat tak best. Raya KL ? Highway tu siap boleh golek-golek lah atas dia. Ramai balik kampung lah raya ni. Ohh, bosannyaa, :(

Raya kena pegang buku. Orang semua jalan-jalan, bersuka ria. Aku ? Ishk. Tapi takpalah. Untuk aku jugak kan,. Ala, sekarang boleh lah kna cakap tak best. Nanti dah raya, hilnag tak best tu. Buku pun dah tak pegang, h/w pun tak buat. Berjalan jea kerja. Haha. Harap-harap tak macam tu lah eh. Lupa diri. :D

#takda mood nak raya. Tak macam dulu, ada yang tersayang di sisi. IMISSYOUU ;'(


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!