STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Study Study Study.
Sunday 28 August 2011 | 0Superstar (s)!




Okay aku kena study study dan study. Nak buat improvement sikit. Okay BANYAK. Aku dah tak tuition. Kelas tambahan pun muka aku jarang nak jumpa since handball hari tu. Lama gila kan ? Tu lahh. Syaitan mana nta rasuk. Tak sedar nak SPM. Ingat main-main ke apa ? Tak fikir ? Haish.

Semalam aku borak-borak dengan 'Dia' , then dia tanya pasal result, study semua. Turn dia je, dia cakap dia gagal 1 je. Aku ingat addmath. Rupanya physic. yang aku tahu dia hebat Chenistry. Bila tnya addmath, Dia Dapat A ! Wow ! Gila babeng wa tak percaya babe ! Suruh ajar, boleh. Tapi jauh lah. Haish. Budak asrama kan, Seronok lah study. Ishk. Nak A jugak ! Agak-agak boleh tak ekk ? Aku nak lulus pun susah ! err.

Itu pasal lah aku tak tidur semalam. Aku ngadap buku addmath. Haish gila. Aku pun tak yakin yang aku boleh buat ke tak. Haish apa ni adik ? Kau boleh lah ! BOLEH PUNYA ! Yakinlah pada diri kau tu ! Kau bukan nya bodoh, kau tu PEMALAS. Okay aku memang malas. Bukan apa, kalau subjek macam ni, aku kena ada orang tengok. Kalau aku sorang-sorang, aku buat dua tiga kali, tak dapat, aku tutup ! Haha. Itulah punca. And now, aku rasa sedar sikit lah kan. Rasa nak belajar je walaupun aku tak tahu apa yang aku buat. Hee.



Arghhh , aku taknak Fail lagi.First Attempt In Learning ? Takda nya. Banyak kali dah, tak learn pun. Haha. Okay serious. Lepas ni aku nak buat betul-betul. Subject science tu hah. Addmath, physic, chemist, bio.  Aduhh. Risauu. Trial nak dekat kan. Memang gila lah aku macam ni. Sempat ke ? Senior aku kata sempat dan boleh kalau kita nak. Selagi belum SPM kan. Yalah, aku rasa macam tak je ? Banyak lagi kot kena study. Ishkkk. Relax adik, you can do it. Believe in yourself. But you need a little effort and the most important. Never give up ! 


Choose your way !
#conclusion.
Remember : SPM is just around the corner. If you want to pass with flying colours, you have to burn the midnight oil,  and you CANNOT study at eleventh hour. As always i do before. hehe. If you do that, you'll be in the hot soup. Anyway, Romes was not built in a day. Study is difficult right ? But, where there is a will, there is a way. :)



Labels:



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!