STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
The truth.
Friday 19 August 2011 | 6Superstar (s)!

Assalamualaikum :)

Hari ni nak cerita pasal sorang budak laki ni. Nama dia Hafiz. Kami panggil dia dengan panggilan Tobek. Haha, kesian dia, aku sendiri tak tahu ap bnd yang tobek, kepala ke kening ntah. :D Okay tadi dekat sekolah ramai gila yang tidak menghadirkan diri sebab ada p'lantikan dan p'letakan jawatan untuk prefects and librarians. Banyak kosong lah kan kat kelas tu. Sepatutnya masa belajar mula lepas rehat dah majlis tu habis awal pulak kan, kenalah naik dan belajar.

#Masa cikgu Norlia.
Cikgu masuk mcm biasa lah. Baca doa semua. Then bagi kerja BM, komsas. Aku duduk sorang-sorang masa tu macam tkde mood nak bergaul dengan orang. #macam baik lahh. HAHA :D Tiba-tiba aku dengar suara Hafiz dengan cikgu bising-bising. Yang cikgu macam tak puas hati je. Hihi.

#Punca
Ntah tak tahu lah,  yang aku tahu pasal umur parents Hafiz. Maybe dia cakap parents dia muda kot. Dalam 30++ . tapi dia anak ke-4. HAHA mahu cikgu tak percaya, Kalau mcm tu, parents dia kahwin umur berapa ? Penat dengar Cikgu dengan Hafiz berdebat, Serious funny gila. Aku yang buat kerja ni boleh gelak-gelak lagi. Tak tahan ouh ! Tobek tu memang macam tu perangai dia. Ada jea modalnya.

#Masalah
Dia nak tegakkan keadilan tapi tk tahu exacly umur parents dia. Lahir tahun berapa pun tak tahu, yang dia tahu parents dia muda. Tu jea, Haha sengal kan dia ? :D

#Selesai
P'debatan selesai setelah dia cakap mcm ni "Ayah saya lagi 3 tahun nak pencen!" Aku dengar~ PAP ! Auto aku gelak gila-gila . HAHAHA tahu knp ? Ayah dia Polis lah. Polis kalau pencen lagi 3 tahun bermakna umur  ayah dia 55 tahun la. Bukan 30-an. HAHA. adoy sakit perut aku gelak. Mak dia aku tak tahu. Mungkin dalam 40-an. Tapi dia tak boleh hakikat, dia tetap kata parents dia muda jugak ! haha. adoyy apalah dia ni. Tak puas hati dia tadi. Yalah, mungkin parents dia nampak lagi muda dari usia. :)

#sudahlah, usia hanya pada angka, bukan pada rupa. Betol tak ? :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!