STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Tuesday 13 September 2011 | 0Superstar (s)!

Blog bersarang dah. Pemalas, macam nilah. Act, aku busy lah. Trial kan. Thats why tak sempat nak update. Ada orang tanya. Dah update blog belum ? Haha. Tahu nak tanya. Sebab dia dah seronok baca blog aku. Dulu dia marah, tak habis-habis dengan blog. Sekarang ? :D And ada sorang ni cakap, dia ada baca blog aku, then dia tanya siapa 'SI DIA' dalam ni. Aku pun tak tahu yang mana satu ouh. Haha. Sorry. Dia kata dia jealous sebab ada orang kacau 'GIRL' dia. Haha. Banyaklah girl kau ken ? :D

Aku pergi jugak Perak tu. Jumaat aku gerak. Ada yang menghantar sampai HKL. Yalah, cousin aku Stuff Nurse kat sana, dia balik kerja terus pergi. Nasib aku tak kena naik LRT sorang-sorang. Wee. Thanks IMAN :> Majlis Perkahwinan berjalan dengan lancar dan meriah sekali, sebab aku ada. Wawawa. Aman ! Kau tipu aku. Kau kata kau tak balik ! Yeye je text aku bagai. Pagi-2 aku nak makan, aku tengok kau dah tertonggok dekat depan aku. Err, aku ingat tau kau tipu aku ! haha. Okay Aman ni ank cousin aku. Tapi sama umur. Haha. Aku makcik wehh :P Lappy tak bawak, malas. Sebab tu tak update.

Khamis pergi jumpa dia dan kawan-kawan dia yang gila tu. Pada mulanya aku malu. Haha sumpah malu. Lama-lama okay lah sebab semuanya tak betol. Yeye jea nak study, sampai sana macam ape, karaoke wehh. Haha. Yeah, sepatutnya paper sejarah kan. Bagus. Semua yang pergi tu, ada exam tapi boleh selamba lagi pergi karaoke. Korang terbaik lah. Nasib malam tu aku cover balik masa study aku. Ngek !

Alif is coming back ! Wow, dekat FB. Terkejut. Lama lost cntct, Mesti dia mencari ketenangan macam dulu. Okay aku faham sangat dia tu. Ada yang jealous ? Ala, bukan siapa-siapa. Kawan-kawanlah.

Trial ? Addmath. Err. SUCK ! --' Wann, tolongggggg ;(


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!