STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Friday 30 September 2011 | 0Superstar (s)!

Chingg ! Bertukar ! Hoho. Ini template baru tukar. Err, macam harem. At first  tak boleh comment. K aku buat sampai boleh. Tiba-tiba entry tak keluar. Ya Allah. Sabar jelah kan --' Pap aku terus tukar baru. Syaz ada bagi macam-2. Tinggal amik je. Konon nye malas nak buat lah kan. Tapi tak amik pun yang dia bagi. Tiba-tiba rasa rajin sangat nak mencari template. Hee, Sorry Syaz. Btw thanks a lot. you banyak bantu i. Iloveyoulahh :)


Haaa, ada orang suka dia ! Haha. Baru aku tahu. Haisho. Kalaulah aku tahu dari awal kan bagus. :D Tak lah aku susah payah macam ni. Patutlah budak tu tanya pasal dia macam ape je. Macam-macam dia tnya. Aku dah agak mesti suka punya, haha. Mula-mula taknak mengaku. Cehh. Atlast mengaku jugek en ? Nak tipu adik ? Mana bolehh. :P

Aku siap bagi numb lagi tau suruh text. Bagi tips bagai. Wahh. Baik tak akuu ? Haha. Tolong orang bina masjid la :D Pahala tuu :] Aku harap lah kan budak tu dapat dia ouh. Atleast  ada orang nak jaga dia kann ? ^^ Budak tu pun aku tengok okay je. Boleh harap lah. Kira boleh lah nak bimbing dia kan. Wahh. Tak sabarr :D

Si budak perempuan tu pulak asyik tak cnfident je dengan diri dia. Cakap tak sesuai lah. Apelah. Haish. Nasib aku bagi semangat. Wawa :D Dari tahun lepas tu dia simpan. Gila lahh. Hebat betull ! Sekarang dua-dua free kan ? Apa lagi ? Jalan jelaa :D Memang susah nak bagi orang sayang kita kan ? Tapi kena pandai-pandai lah :) Senang cerita, be yourself. Jangan nak cover sangat la. Macam propa je kan ?

Jenis aku selamba. Buat perangai aku. Tk payah nak cover sangat lah kan. Natural lah wehh. Tapi ada limit. Kang terlebih selamba pun tak boleh juga, Ada limit, ada certain benda yang tak patut kan. Depends lah :]

#Aku harap kau dengan dia bersatu. I'll help you as long as i can :]


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!