STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Hantu Bonceng.
Saturday, 3 September 2011 | 0Superstar (s)!








A word for this movie. ----> "BESTTTTTTTTTT ! Haha. Funny dol !

Semalam. Eah, semalam ke ? Ntahh. Haha. Aku pergi tengok cerita ni. Midnight punya maa. Haha. Malam-malam kan. Ramai gila orang. Aku pelik. Raya-raya ni tak reti balik kampung ? Ishk. Okay aku dapat cup Cars. Haha. Hari tu Kungfu Panda punya. :D Hehe. Ibu cakap aku membazir. Macam lah dia tak kenal anak dia ni macam kanak-kanak ? :]

Pergi dengan ibu along and acik. Along belanja. :D Dia mintak duit, aku buat bodoh je.Lalala.  Haha. Dia book tickets awal-2. Takut tkda nanti. Tapi memang ramai lah kan. Pening aku ramai-ramai ni. --' Kalau tknak ramai, buat wayang sendiri lah kan ? Haha okayy. ^^

Aku tunggu cerita Lu langsi Wa kahwin lagi. Tengok iklan macam best je kan. Keluar 22 ni kot. Tunggu jela nanti. Ada orang ajak. Pergi jela. Haha. Kalau ada lah kan. :D

Okay dahh, Tata :)




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!