STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Home Alone.
Wednesday 7 September 2011 | 0Superstar (s)!

Home alone. Haha. Nak macam movie tu jeh an ?  :D Okay aku kena duduk rumah dengan acik sampai hari ahad. Fuhh. 4 days without ibu and ayah. Alaa. Siapa nak hantar adik pergi sekolah ? Siapa nak kejut adik ? Kalau alarm adik tak bunyi ? Bangun lambat siapa nak hantar ? Haisho. Haha nampak sangat aku manja. Hikhik.

Mereka semua pergi Perak. Kak ngah, cousin aku kahwin sabtu ni. Tadi Pak uda and Company from Sarawak sampai sini tengah hari tadi. Singgah sini dulu. Then baru gerak ramai-ramai. 4 ke 5 kereta ntah pergi. Fuhh, gila best dol ! Macam rayalah kan. Semua ada dekat sana. Aku jea tak balik. Yelah trial en. Tapi masih ada harapan kalau nak balik. Ikut cousin aku Jumaat nanti. Kalau nak, kena inform lah. Tapiii..

Aku rasa macam taknak balik. Pastu tiba-tiba rasa nak balik. Haha keling. Masalahnye kan. Hmm. Masalahnye. Aaaa. Aku ada date ! Haha. Dilemma nii. >.< Haha tkda lah. Aku nak study dengan dia. Nak suruh dia ajar, and kira date lah tu en ? Haha. Kawan-kawan pulak ada buat Open House. Ntah lah. Nantilah aku fikir-fikirkan erkk.

Paper math aku. Err. Hancuss. Aku tak tahu knp aku tiba-tiba blank. Kasablangka btol ! Paper 2 tu haa. Err. Lepas ni kena belajar lagilah. Bak kata orang tu. Kena korban masa banyak la. Yelah. Dia yang kena korban masa yang banyak untuk aku. Aku nak dia jugak yang ajar ! Tak kira. Nak jugak nak jugak ! Haha :D

Trial banyak mengajar aku erti penyesalan. Aku harap kesalan aku ni bertahan sampai SPM. Aminn :) Sebab nak belajar lah. Dapat pulak master yang superb. Fuhh.

Upcoming paper : Agama islam. Sejarah. Wish me luckk. :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!