STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
It's all about him ;(
Thursday, 15 September 2011 | 0Superstar (s)!


MOHD MUAZAM BIN ABDUL MALIK.
JULY 24th, 1994.

#Okay ni entry berani mati namanya. Sukahatilah aku punya blog. Err --'
K, let's start,
  2 hari lepas aku mimpi dia. Mimpi apa ? Biarlah rahsia. Haha. Selalu sangat mimpi dia tak tahu kenapa. :3
Selalu sangat mimpi dia. Hish. Bila sunyi aku teringat dia. Ntahh. Tak tahulah kenapa. Okay ke dia dekat sana ?  *question mark besar-besar.

Sumpah lama gila tak jumpa dia. Almost a year. Sedangkan rumah takda lah jauh macam KL-Negeri Sembilan. Haha. Contoh nak negeri sembilan je. Wawa biar lah. Tu pun kampung dia juga. :D

Motif post entry ni ? Ntah lah. Tak tahu. Okay dah, tak tahu nak tulis apa ni. He's my past. But i want he to be my future ! Err dah. Aku dah mula mengarut. Impossible right ? Okay Fine. Aku harap dia happy selalu.
Last, Missing you apekk. :'>


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!