STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Lisence ;>
Monday 19 September 2011 | 0Superstar (s)!


Okay nampak tak tu ? Tak jelas ? Okay biarkan. Orang parkinson yang capture. Standard lah. Wawa. K motif ? Tadi aku balik, aku ada nampak surat JPJ. Then nama abang aku. Dengan selamba aku cakap. "Eh, saman ? " Then aku baca. Ntah ap bnda dia tick-tick bagai. Pakai topi keledar, dia tick. Guna gear dengan betul pun dia tick. Aku pelik. Takkan saman kot ? Okay aku baru faham. Ni dia dah pass JPJ Test. Mean, dia dah ada lesen P ! Aku tengok dia terbongkang dekat sofa. Kertas tu sepah-sepah. Motor dia tak park betul-betul. Amboihh.

Tadi dia bangun. Dia masuk bilik tiba-tiba tanya aku. "Soyy, kau bila nak pergi JPJ Test ?"  Aku cakaplah "nanti aku nak pergi.L aku tak mati lagi. Sabar." Then dia tengok lesen L aku yang tak seberapa ni. Dia suruh aku cepat-cepat buat. Dia cakap buat je, boleh punya. Yang penting lepas dekat Titi. Haa. Itulah paling aku lemah. Dengan motor ANTIK mereka tu. Cuba bagi pakai motor sendiri ? Lepas kot aku rasa. Haish JPJ. Belilah motor baruuu. --'

Act aku jealous gila dia ada P. Haha. Lagi mau jealouss :P Dia dah banyak kali cuba tapi tak lepas ujian computer tu. Kesian kan ? Aku sekali buat je. Wahh. Bangga. Haha. Tapi aku lemah atas titi tu.  God, please help me. :/ Aku buat lesen dulu, dari last year. tapi dia dapat P dulu dari aku. Mana bolehh ! Not fair, Haha. Aku kena habiskan juga P motor aku tu. If not. I can't get driving license. :< Aku nak ada driving license wehh. Rugi je pandai drive tapi tkda lesen ! >.<

Aku nak jalan-jalan dengan kereta. Aku nak bawak Yusra pergi rumah dia dekat Ampangan tu. Nak sangat tengok. Haha. Flat 3A. :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!