STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Rindu..
Wednesday 28 September 2011 | 0Superstar (s)!

Lama gila kan tak update blog. Bukan malas ke hape. Internet tkda. Err, kesian blog aku. Bersawang dah. haha.

Sabtu lepas keluar. Dengannn. Aaa. Dengann. Haha. Dengan manusia lah. Kami berempat. Naik KTM. Macam cb ! Penuh sesak-sesak. Badan comel, kena himpit. Alo shian. Haha. :D

Kay pergi Mid, tengok wayang. Haha seronok lah kan. Beli buku lagi. Macam-macam. Nak balik tu tiba-tiba lalu depan Roxy pulak. Ya Allah. Tak tahan dah. Pap masuk terus ! Haha. Dapatlah 2 helai baju. Syukurlah dpat hilangkan gian. Haha.

Habis beli, orang sbelah aku cakap...

"beli baju, pastu bayar sendiri kan ?"

Haha yelah, baju aku, bayar sendirilah. Tahu mesti rasa bersalah kan sebab tak belikan untuk aku. Wawa #perasan :D Ala tkpelahh. Next time boleh kan ? Bukan setakat baju, kedai tu pun mampu beli. Kan ? :D

haih, aku tunggu dia datang sini nak ajar math, addmath. Macam tkde je. Dia sibuk dengan Game dia. Err. kay tkpelah. Always smile :]

#Tunggu Amirul belikan something. Haha. Budak baik. Tiba-tiba je. :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!