STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Second Day Trial.
Tuesday 6 September 2011 | 0Superstar (s)!

Okay hari ni second day trial. Fuhh. Hampehh. Boleh pulak aku lupa format. Reporttt. Errr. Sengal kau ni dek ! Habislah markah kat situ. 35. Salah format dah tolak berapa ? Grammar aku lagi ? Haishoo.. Okay untuk Section B aku pilih soalan yang ending dia dah bagi tu. Haha buat pasal raya ngeng, Aku dah mengarut pasal raya, 2 last paragraph baru cerita pasal trial. Haha sengal wehh. Aku dapat bayangkan muka teacher nanti. I'm sorry teacherr. :/>

For paper 2 macam okay je kan. 'MACAM' okay. Haha. Aku tak baca pun poem-poem bagai. Aku tengok-tengok jea. Agak risau lah kan. Tiba-tiba keluar nature jea, Taik betol. Bikin wa cuak je. Hehek. Okay aku baca Moral value untuk novel last minute kott. Err, ada orang tahu tapi tak cakap. Haish. Dosa taww :] Tapi nasib dapat ingat, Haha walaupun kerja asyik sembang je. Kalau aku tak ingat, ini semua salah YUSRA ! My adopted kak long. Hha.

Mana tak nya, aku tengah baca moral value tiba-tiba dia datang. Mula-mula baik je kan suruh aku bacakan, terangkan semua. Tiba-tiba masuk pasal Flat 3 A. Haha. Dia cerita pasal rumah dia yang dekat AMPANGAN tu hah. Kelakar nak mampus. Dia cakap rumah tu macam Flat 3 A tapi lagi teruk. Aku pun tak tahu apa benda yang teruk. Macam-macam dia cerita. Orang sibuk baca buku, kteorang sibuk gelak. Ni dia punya pasal ! Haha. Aku gelak besar tadi. Macam-macam lah dia tu :)

Exam nak start, dia boleh melawak lagi. Aduhh, tak boleh fokos bak kata cikgu Yat. Haha. Fokus. :D Okay then cikgu bagi question paper, aku dengan dia sempat lagi menyakat Zainul. Tak bagi dia paper, cakap tkda extra. Haha saje je. Sedangkan ada banyak. Yusra saje tak bagi. Sakit hati dia dengan kteorang ohh. Haha. Gurau-gurau kan kawan ? Bila paper tak cukup, cakap Zainul amik lebih. Dia nak A... Haha. Dia kena lagi. Dah nak start sempat pesan dekat dia. "kau lagi 1 jam baru buat taw. Senang kan ?" Dia gelak je, Then cakap "suku minit je buat ni " Wahh. Tengok ? Nmpak kan kepandaian dia ? Haha. Kesian dia. Asyik kena jea.  >.< Nakal kan aku dan Yusra ? Hee.

Kan ikut turutan. Aku, Yusra then baru Zainul. Nama hujung huruf kan. Macam tu lah. Tapi best. 1 line semua gang. Haha. Best gila. Bila kena hantar paper, cikgu suruh pass kedepan. Yang Yusra dah pass awal-awal dekat aku then cakap "takpayah kutip kertas Zainul" Aku pun setuju jela. Haha satu kepala. Dia bagi paper Yusra amik letak bawah meja. Haha. Cakap "Zainul semak sendiri, dia ada skema jawapan. Cnfirm A++" Haha. Adehh. Zai zai zai. Maaflah. Kami kan suka bergurauu :D

:: Lepas SPM nak pergi Ampangan dan kawasan yang sama waktu dengannya. Bila ada lesen kereta. Aku drive, Yusra tunjuk jalan. Aku tak sabar nak tengok kedai Apam Balik TERKONANG-KONANG tu hah. Haha.Can't wait for it. :>


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!