STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Faiz Oh Faiz :]
Friday 14 October 2011 | 0Superstar (s)!

Huehuehue. Sweet tak kami ? Haha. Ini lah dia hero-hero gadishh. Haha. Bukan lah ! Ini hero aku. Eah, lagilah bukan. Hahaha. Ini abang-abang aku. Abang kan abang ? Hihi. K serious, yang kacak sebelah kiri tu Akmal. :D Kembang letuww. :P Yang tak cantik tengah-2 tu aku leww. Dan yang handsome belah kanan tu FAIZ. :D Lalala.

Ini cerita pasal Faiz. Akmal ? Sekadar hiasan. Chapter kau tak masuk lagi :D Sabar. K tadi dia teman aku pergi beli kasut, shawl semua. Haha sengal mamat ni. Kata ada appointment dgn doc hari ni. Pergi-2, org tu cakap next month la. 14 . nov, bukan oct. Hahaha segan -.- Dah semngat :P Dia terus amik aku then terus pergi Mines. Plan nak pergi Jalan TAR. Dah mcm nak hujan jee. Pergi Mines, tkda shawl, pergi JUSCO pulak. Haha. Layan lah kerenah aku ni. Thanks :D

Dia bagi helmet agak besar. Fuhh. Memang advanture lah. Haha. Tak senang aku. Ishkk. Aku kesian jugak dekat mamat ni. Ikut aku kesana kesini, tapi dia jadi perunding. Haha. Ini okay ? Ohh tak okayy. Ini cantik ? okay cantik. Beshh :D You're the best :]

Dapatlah makan MCD sama-sama. Konon macam BF/GF laa. Hahahaha. Adeh mampus aku kalau scandle-2 dia tahu. Hee. :P Kay balik pukul 6 lebih. Balik tu lagilahh. Banyak kereta, lorry. Mengucap aku . Haha. Bila lama sikit bawak moto, dia pgg aku dekat belakang. Dia ingat aku dah TERBANG. Haha kurang ajarr. Bawak lajuuuu. Err, tutup mata aku naik dengan kau ! :D

#Thankyou Faiz :] Kau selalu teman aku ouh. :D Yelah sementara kau tkda GF. Nanti kalau ada, tak dapat dah mcm ni. Tk dapat jepp. Hihi. K, thanks again. Lebbchiuwwwww laa :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!