STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Hobin jang hobin :>
Saturday 29 October 2011 | 4Superstar (s)!

Wahh, Congrats to Nogori smbilan players sebab dah berhempas pulas mendapatkan 2 goals. Aku dah terlambat nak tengok. Aku balik bising-bising sebab tak bukak bola. Haih. Bergaduh dulu baru dapat. Okay then, bila dah bukak, merekalah yang bising. Ibuuu. Haih. Macam anak dia yang main. Yalah adalah sorang anak 'hantu' dia dalam tuu. :DD

Rumah makin lama makin bising. Aku sibuk onl. Tengok kutukan dari warga FB. Ganu fans kutuk Nogori. And vice versa. Gila best. At first Ganu goal sebiji. Wah wah, Ganu fans gila bapaks happy. Aku dengar 1 rumah ni menjerit gila. Aku tak dapat detect rumah siapa. Haha. Takpa. Aku relax jea.

Tiba-tiba. Pap ! Goal pula nogori. Aku dah kata. Bola tu bulat. Anything can happen. :> Sumpah happy doo. Aku tak tahu kenapa. Sedangkan aku bukan anak kelahiran nogori. Begitu juga ayah dan ibu. Bila tengok aku yeye sokong nogori. Orang-orang dokek rumah ni pun sibuk sokong. #speaking sikit. :D

2 goal dahh. Sekarang IBU cakap "buang bola je. Haa, tendang atas ! " Yeahh. Ibu pun sokong nogori. Aku suka . Haha. Ada orang ajak betting tadi. Kalaulah aku terima. Haihh. Aku tak berani sebab tkda duit dalam tgn. Haha. Tapi tkpa. Aku tetap happy. :>

HOBIN JANG HOBIN.Sampai bila-bila aku takkan lupa. Dia ajar aku cakap nogori suatu masa dulu. Ayat ni salah satunya. Aku suka dengar dia cakap sana. Tak tahu knp. :> Mungkin ini salah satu sebab aku sokong nogori. And the other factor is .. .

TADAA~~
Huahua. Inilah ank hantu ibu yang aku perkatakan itu tadi. wawa. Tak mau jealous eh. Haha. Aku minat dia gila babeng kot. AIDIL, I DO LOVE YOU :> Hahaha. Walaupun dia tak goalkan. hihi. Aku tetap minat dia. Bila dia ada dalam padang je, aku mesti jadi gila tahap gaban. Lagi-lagi kalau dekat stadium. Haha. banyak kali aku macam tu. Hihi. Bila nak ada gambar sama niii ? Haha gedik ! ^^ Abanggggggg :DD

Tahniah juga kepada ARSENAL. Wohoo. Semua team aku sokong. Menang :D
The Gunners is the best ! ;D






Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!