STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Tuesday 18 October 2011 | 0Superstar (s)!

I LOST THE ONE I LOVE THE MOST :'/

Haha. Saje je cakap ni. Suka pulak ayat ni :D Kayy tadi PJ. Bosannn. Eceh mula- mula jela. Masa stretching orang belakang aku bt benda pelik. Aku pun pelik. Rupa-rupanya dia perli orang. Lari setempat tapi mcm berjoget. Haha. Tengok brisket orang. Haha. Sengal. Aku pun buat lah mcm tu. Suka dia, tergelak-gelak. Tak tahulah kalau ada yang perasan xD

Dah habis kena main lari-lari pula. Adehh. Kay bagi number, 1 ,2 . 1 ,2. Papp. Aku dapat 1. Yus pun sama. Dia change position dengan org. Haha. Tiba-tiba lagi sorang tu pun sama. Haih. Bula bulat bulat. AAAAAAAA. Dia depan akuu. Adehh, mata bertentang mata. Haha :D Lembik aku kat situ. Macam sotong dah. Hihihi. Saja jela tu. Tak sanggup :D

Atlast kami terpisah sebab ramai sangat. Asing lah semua. Tapi aku, ecah tak kena pape sebab tempat kitaorang sempit. Ngam-ngam soii dengan dinding. Wahh. Takda siapa boleh menyelit. Jadi, kami selamat. :] Kerja kami, ketawakan orang. Ntah apahal hari ni PJ lawak sangat. Lari-lari mcm tu. Cnfuse ouh. :D Kay, enjoyy :D

Dalam kelas teacher baru masuk. Ganti Teacher Satwant, K best jugak. Kalau jawapan salah kena nynyi dekat depan, andddd, i'm the one ! Haha. Nynyi ntah hape-2. :D Pergi rehat ada org TERtinjau. Haha jadi mata bertentang mata lagi. Hahaha. Perasan sehhhhhh. :P

Balik aku jumpa orang yang lama aku tak jumpa. Aku nak cross jalan, dia slow. Eh, apahal mamat ni ? Gila ? Seperti biasa, buat bodohlah. Pandang pelik. Then dia tegur aku. Ya Allah, aku kenal lah manusia tu. Aku dah tak cam muka dia. Adehh, sorry :/




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!