STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Saturday 1 October 2011 | 0Superstar (s)!


Jiwang ? Wehh aku tak layan lah lagu ni. Haha. Motif aku post video ni ? Haa. Adalah kisah lucu disebalik lagu ini :D

Macam ni. Dalam kelas aku tu macam radio. Macam-macam lagu ada. Orang depan lagu inglish. Jar of heart lah, rolling in the deep. Macam-macam. Kadang-kadang korea. Haha. Budak-budak laki okay. :D Ikut mood mereka juga lah. Ada kalanya nak nynyi lagu Ziana Zain. Macam-macam hal. Aku mana tahu aku follow lah. Kaki nyanyi juga ni walaupun sumbang. haha. #kesah ?

Orang belakang lagu jiwang. haha. Solihin atau dikenali sebagai soleh. Aku yang paggil. Haha.XD Aku ada dengar dia nynyi lagu ni. Aku pernah dengar tapi tak hafal sangat. Best lah kan. K cikgu ada cakap pasal sorang budak ni. Nama dirahsia kan. Teetttt -_______- , cikgu lupa nama dia then cikgu sebut "tahi lalat" sebeb dia ada tahi lalat. Tapi dia comel laa. Bukan mengutuk. Ishk.

Okay then aku dan Yusra saling berpandangan.. terus gelakk. Haha. Jahat gila. Ngehngehngeh. :D Tak lah, kami macam terkajutlah knp cikgu berkata begitu ? Macam tkda bnd lain yg nak disebut. Dah okay semua. Aku terasa nak nynyi. Nynyi lah. TERkeluar pula lagu ni. Part "hina sangatkah aku pada pandangan keluargamu..." Pap, auto Yus tanya. "Asal kau nynyi lagu tu ? Menghina taw." Haih, peliks. Kenpa pula ? Teringat pasal budak tadi tu. Tahi lalat. Hahaha. Sengal. Aku tkda niat pun tau. :D

Start from that moments lagu tu jadi bahan ketawa aku dengan Yusra. Lagu tema laaa... Nynyi mesti nak tergelak. Act aku tkda niat pun. Siapa suruh tegur ? AKu nak nynyi je. Hehe.

#Maaf jika ada yang terasa. Aku memang tkda niat ouh.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!