STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Kelas tambahan
Saturday 8 October 2011 | 0Superstar (s)!



Aku tunggu text kau, tapi text orang lain pulak yang sampai. Hampehh -.-" Aku rindu kau doo. :/

K saya tunggu awak tadi masa balik, tapi awak lambat pulak, hari dah gelap, saya terpaksa tumpang Adibah. Saya nak dengar awak ceramah , saya nak awak bagi tips. Saya nak SPM ni. Haha. #gurau! Btw, Thanks Adib, :D Hantar aku hujan-2 sampai nak kena sepit dengan kereta, nasib kau cekap. :-*

Tadi ada kelas tambahan. Aku pergi. Follow dari pagi. BM, SEJARAH, BI last  ADDMATHS. BI tak masuk. Sebab dah lambat. Kira untung datang dari pagi. Ramai datang time addmaths je. Jadi, kami ramai-2 berkumpul di kerusi biru berdekatan dengan pagar. Bag di atas. Turun makan tak bawa bag. Kami terperangkap. Kalau masuk class BI, pasti masa akan d'extendkan. Tak suka. Boringgg :/

Bilik media tak ramai dah. Kami semua menunggu masa untuk Miss Mimi keluar dari bilik itu. Fuhh, umpama satu penyeksaan :/ Kami tertinjau-tinjau macam pesalah yang bakal dikenakan hukuman gantung. Apabila kami nampak salah seorang daripada mereka keluar ,Teacher Tan Meng Choo (TMC), kami berlari dan menyorok dengan pantas. Dalam beberapa saat sahaja kami lesap dari pandangan. Hebat tak ? Haha. Semua meuju ke toilet. Bayangkan 1 tu memuatkan 5-6 orang. Sumpah macam sardin ! Heartbeats semakin laju. Lap dap lap dap ! Haha. #hiperbola gila ayat. Haha. :D

Keadaan semakin reda. Line dah clear, semua keluar. Fuhh, rombongan Cik Kiah doo. Ramai gila.Okay then, kami Masuk bilik media dengan senyuman dan muka yang tidak bersalah. Haha sengal gila. Cikgu Addmaths pun dah sedia ada. Penuh 1 bilik tu. Tak macam BI tadi. Lompong. Nampak sangat semua pemalas. Haha. Tiba-tiba Miss Mimi masuk. Pap ! Semua resahh. Rupanya dia nak bg smthing dekat cikgu addmaths. haha. Tahu takut. Malas nak dengar omelan dia tu -.-''

Akhirnya, semua belajar addmaths dengan cerianya. Okay semua selamat. Alhamdulillah. Tapi jangan nak selesa sangat. Hari isnin tak tahu nasib kita. Kalau cikgu suruh tunggu lepas assembly. Masak ! :D Tapi takkan punyalah. Ecehh, Confident gila :P Fuhh ! Sc 1, 2 dan Account taw yang bt perangai. Haha. #terbaikkk :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!