STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Friday 14 October 2011 | 0Superstar (s)!



Pagi tadi aku panas hati. Ayah lah ni. Balik kerja lambat. K itu bukan masalahnya. Masalahnya sekarang, dia tak text atau call aku yang dia lambat SIKIT. Aku tunggu sampai pukul 7.10. Atlast aku jalan kaki. Loceng bunyi 7.20. Cantik lah kan. Memangggg -.-

Pagi tu aku tak bnyk ckp sangat. Jalan laju je. Tinggal Si Aten, Wanie dekat belakang. #sorry, harap korg faham :]  Naik je bukit sekolah aku nampak someone. Adehhh. Sejuk hati. Hahahaha. :D #gurau jee.

Naik tengah hari, otak dah mula masuk air. Haa, waktu kemuncak lah ni. Bosan kot rehearsal macam haram tak best. Orang tua tu bnyak complaint la. Menyirap doo -.- Aku duduk  buat Addmaths. Habis rehat semua buat kepala sendiri. Aku apa lagi, menghiburkan diri. Yusraaa. Haha sengal. Dia kata muka aku funny bila pakai spect Hafizzudin. Ada orang cakap macam ugly betty. :D

Esok lagilahhh. Err, naik pentas ? Aku tak suka. Dah lah kena pusing jauhh. Bila lalu, semua orang pandang. Serious segan doo. Muka aku memang nmpak selamba macam tak tahu malu, tapi hakikatnya ? Adehh. Cepatlah habisssssssss. :/


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!