STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Thankyou :'>
Sunday 2 October 2011 | 0Superstar (s)!


Ntahh. Aku terasa pulak dengan apa yang dia cakap. Yelaa. Aku ni perempuan. Mudah terasa. Walaupun nmpak aku macam ni. Hati aku ? Dengan kau aku memang taknak cakap ape-2. Kalau boleh aku taknak kau tahu. Tapi hati aku sakitt sangat. Walaupun benda tu dah lepas.

Dengar kau cerita tadi. Fuhhhh. Sedapnya rasa hati. Heheh. Suka gila. Aku cerita  pun  benda yang akan jadi. Kau ? Yang dah jadi okayy. Memang aku tak terasa lah kan. Dulu dah ada peluang, kau taknak. She is better than me lah ! Okay taknak cakap banyakk. Aku penat nak bertekak dengan kau lagi. Kau punya pasal lah nak buat apa pun. Aku taknak amik tahu dan taknak tahu. Senangkan ? Suka kan ?

Aku pun nak buat sesuka hati aku juga. Terima kasih. Kau bnyk mengajar aku. :> Bulan 12 nak dekat. Aku harap tak sia-sia selama ni.

#She is betterrrrrr than me. :> Thankyou.




Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!