STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Friday 18 November 2011 | 0Superstar (s)!


Hey hey hey. Lama kot tak update blog. Aku busy gila. SPM kan. Okay 4 paper dah habis. Now, 5 more papers to go. Last paper 29 november. Yihaaa ! Tapi, pecah kepala oh. -.-

Aku tak tahulah apa nak jadi dengan segala paper yang aku dah jawab tu. Aku risau gila babeng. Maths masa tak cukup. Soalan senang tapi jawapan susah. Hahaha. Kata mereka :D Sejarah ? Haa, paper 1 macam harem ! F O !

Semalam Along call tnya aku SPM bila. Haihh, dah start dah pun en. 4 paper dah. So dia tnya, maths aku mcm mana ? Sejarah ? Adehh. Aku bagi tahu jela perkara sebenar. Dia cakap untuk Addmaths, dia suruh aku BERDOA je. Haha. Aku faham maksud dia. Ciss ! Dia suruh aku tapaw Agama and Physics. What ? PHYSICS ? Dia cakap senang. Haha. Adehh, dia tak tahu aku tengah risau. Dia cakap dulu dia tapaw Sport Science slumber je. Alah, itu dia. Aku ? Aku mana amik subject tu. Haha.

Da lah. Korang doakan aku boleh jawab paper yang akan datang. Sumpah aku cuak gila. Aku nak smbung belajar dekat IPTA la. Okay then, tata. Thanks for reading :>


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!