STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
:)
Tuesday 27 December 2011 | 0Superstar (s)!

Aku selalu buat benda yang bukan-bukan. Aku suka buat benda yang boleh bagi aku enjoy. Tak kesah lah benda tu baik atau tak. Yang penting hati senang. Tapi taklah buat benda yang melampau-lampau. Nakal sikit-sikit je. Kan classmate ?  Haha teringat kot dulu. Memang gila :D

Aku suka senyum. Aku suka gelak. Aku suka bagi orang gelak walaupun kadang-kadang benda tu benda bodoh. --' Tapi yang gelak tu pun sama je. Haha :D Kadang-kadang siapa yang tak kenal aku, mesti cakap aku sombong, tak reti senyum ke apa. Tapi bila kenal ? Macam bodoh kan ? Haha.

Lamanya tak jumpa kawan-kawan. Lama sangat. Lagi-lagi kau wehh. Setahun aku tak jumpa kau. Gila laa Tak tahulah kalau aku terjumpa aku. Mata aku tak lepas kot pandang kau. haha. Bodohlah kau dik. Dia pun tak ingin pandang kau. Kau nak pandang dia watpa ? Haha .

Sekarang tengah tunggu keputusan. Mungkin ayah kena transfer ke tempat lain. Sabah sarawak mungkin. MUNGKIN. Aku tak kisah pun. Tak dapat, tkpe. Kalau dapat Alhamdulillah. Haha. Bukan  apa, aku boleh jea nak balik sini selalu, akak aku kan still ada sini. Chill. And aku mungkin study sini. Taknak aku pergi jauh-jauh. KL dengan aku dah mcm air dengan paip. Tak dapat dipisahkan. :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!