STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Counting...
Sunday, 25 December 2011 | 0Superstar (s)!


                                                         #i'm still waiting for you :'>

Mungkin betul cakap kawan-kawan. Kawan lebih baik. Wahh nak masuk tahun baru. Diam tak diam setahun sudah aku hidup tanpa lelaki. Wee. Setakat kawan rapat, hampir-hampir menjadi je. Aku sayang la semua kawan aku tapi susah nak cari ganti. Sumpah aku cakap, SUSAH. Aku mengaku sendiri ia sangat rumit.

Walaupun aku kawan banyak laki, tapi tak sama la. Bukan senang. Kadang-kadang aku terfikir, kenapa dia ? Err, sumpah susahh. Susahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. Grr. Aku harap kan... Haaa, aku harappppp. Adeh, aku haraplah apa yang aku harap tu berharap harap. Haha. Okay taknak cakap. Aku rasa korang yang baca pun boleh faham kan ? Okay bagus. Aku harap TAHUN BARU nanti seperti dahulu. Happy sangat wehh. Kira tak sia-sia lah. Biasalah HERO SELALU DATANG LAMBAT. Haha. Aku haraplah hero tu datang menjemputku. :'>


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!