STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
I'm speechless
Thursday 22 December 2011 | 0Superstar (s)!


Wuu tangan aku sejuk ouh, type pun lambat. Apa ni dik ? Nervous ? Haha. Okay ready ? Here we go ! Semalammmmm, adalah hamba Allah nii, dia cakap, dia nak jadikan aku permaisuri di hati dia. Dia ikhlas katanya. Haha. Okay yang ni aku tahu dia gurau. Aku tak amik hati pun. Baca gelak-gelak je. Sebab mamat ni memang giloo.:D Dah pagi kot masa tu. Biasalah :>

Kedua, lagi sorang hamba Allah ni.  Tadi text ajak jumpa. Tapi tak boleh sebab aku dekat luar, malam aku tak boleh keluar tapi aku kesian sebab dia dah ada depan rumah. Ya Allah. Rasa bersalahnya aku. Tadi aku online dia ada. Sebelum dia ada depan rumah tu, dia online dulu. Dia cakap dia jealous. Aku pelik knp jelalous sebab tkda sebab. Eah, mcm pelik je. haha. Harap korang faham :D

Hmm dia cakap saja. Aku tahu ada sebab sebenarnya. Dia bagi hint, aku cakap aku tak tahu. Rupanya dia still ada hati lagi dengan aku. Wehh, apa ni ? Ya Allah. Tolonglah. Bukan senang nak sayang orang dan bukan mudah untuk lupa orang. dia cakap, "I'm still waiting for you" Ohh dear, i'm speechless. Aku buntu. Mcm mana aku nak terima dia sedangkan aku sayang orang lain ?

Mungkin aku bodoh. Bertahun sayang susah hilang. Orang lain putus sambung putus cari lain dapat lain. Aku ? Oh, tidak semudah itu. Aku serikkkk ! Haha bodoh kan ? Orang dah nak tapi aku elak-elak. Cinta monyet kata orang. Tapi bagi aku, cinta monyetlah yang mengajar aku apa itu cinta. Bak kata orang tu, "Biar cinta yang dicari akan pergi, cinta sejati kekal abadi". Wow ! Haha. Aku copy je ni. Aku tak jiwang mcm ni :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!