STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Boypreng
Thursday, 12 January 2012 | 0Superstar (s)!

Hi baby, welcome to this family. Kayy ni anak buah aku. Aku jadi makcik kepada anak kakak aku sendiri. Selama ni anak sepupu sepapat je. Haha. Mohamad Akbarul Ar-Rizqi. Wah wah namanya sangat panjang dan berbelit-belit. Tapi aku panggil dia Qi je. Haha watlek. Baba dia pun sama kot. :D

Tadi ibu panggil dia adik, aku yang perasan, aku ingat ibu cakap dengan aku. Haha. Cett, ini budak sudah mahu merampas tahta ya ? Haha. Aku tak kisah. Aku nak tengok gelagat iman pula. Selama ni dia sorang je. Ni keluar pula anak mak ngahnya. Nak tengok tahap kejelousan dia bagaimana. Wee. Habislah iman. Eah dah tkarlah. Abang long Iman okay. Haha. Bang long lah sangat en. Haha k tu je. Tata.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!