STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
SISTO xD
Thursday 5 January 2012 | 0Superstar (s)!

Hi hi ! Hari ni nak cerita pasal "mak buyung" Hihi. My only one sistooo. Tengah mengantung bak kata anak buah aku. *mengandung. Haha. Tuggu hari je tuh nak kurus. haha. Baby baru nak  keluarr. Yeayyy. Tapi tak tahu pun boy ke girl sebab masa scan dia kepit. Eee orang nak tahu, dia kepit. Malu konon. Cett siap kau keluar nanti. Huu tak sabar. Hari-hari mummy dia cakap main sepak-sepak. Main futsal kataku. ;D

Okay beberapa hari lepas kotak yang mengandungi barang-barang aku telah dijumpai oleh abang ipar di stor kemudian di bawa naik rumah. Nasib dorang tak buka purse aku tu. Lama aku cari. Sebab ? Ada gambar dia wehh. haha. Gambar masa tadika. Comel gilaa. ^^ Nak tengok tak ? Eah nantilah eaa. :P

Kay aku tak tahu topic apa sebenarnya yang di buka. Kakak aku tiba-bila ada cakap smthing yang sungguh ku tak sangka dan duga. Aku terdiam masa dia cakap tu. Then dia cakap kalau nak cari, dia nak yang macam tu jugak. Haihh kusut kepala aku nak cari yang sama. Celah mana ? Siap ngaku lagi adik ipar. Haha tak maluuuu. Aku tak kisah pun apa yang dia cakap tu, dia kuat sakat aku.


Dia tnya, "esok kau ada rumah ? "Aku cakap tkda sebab aku kena tidur keramat , sabtu dah gerak Cameron. Aku tnya lah " apahal ?" *kerek sikit.  Ibu sambung, "ala, dia nak sakat adik letuw.. " Elehh, konon. Dulu kami selalu bertikam lidah. Haha dan sekarang lihatlah :D Boringlah tu en. Siap kirim beli bunga. Alahai, macam dekat bawah tu tkda bunga, petik jelah. Nak suruh beli, bawak turun memang kembang lagi en. Bas tu mmg untuk aku sorang letak barang aku je. :D Tengoklah ngah kalau sempat, aku beli. Kalau boleh dengan taman dia sekali aku bawa xD


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!