STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
SWEET DREAM :>
Thursday 5 January 2012 | 0Superstar (s)!

SALAM, Hi, hye, hoi readers ;D Ni nak habaq maii, tahun baru ni, aku asyik mimpi yang indah-indah je tau. Tapi hanya untuk 3 malam je ouh. Itupun kira bersyukurlah. Haha. Okay mari.

#INDAHNYA MIMPIKU 1


Ehem-ehem. Lepas dengar ceramah dari ustaz tuu, aku tidur. Act, aku memang tak boleh tidur sebab fikirkan dia. Tahun barukan masa tu. Teringat kot. Bila tidur je. Papp ! Mimpi dia. Alangkah bahagia aku rasa. Haha. Mimpi tu sad ending la pulak. Bila bangun aku terlupa apa yang aku mimpi tu. Just ingat orangnya sahaja. Haha. Walaupun sad ending aku tak menangis waktu tu. Kalau tak ? Haha. Okay Thanks datang dalam mimpi aku. :'>

#taknak masuk kan gambar. Maluuu ^^

#INDAHNYA MIMPIKU 2

Tadaaaa~~




Waaaa. Abang Aaronnn ! Tapi masa ni dia MUDA-MUDA lagi. Haha tak sekacak sekarang la. Dah tough. Hihi. Eah,  How can you appear in my dream ha ? Haha tapi laki orang doo. Tak feel sangat pun en macam mimpi yang first tuuu. Hihi. Sedang dilamun mimpi, tiba-tiba terdengar satu suara. "Wehh bangunnnn !"  K, minah ni memang selalu ganggu waktu aku tidur. Potong ! --'

#INDAHNYA MIMPIKU 3 




SAYANGGGGG , you datang lagiii. Hahaha. Tengok, muka dia. Dia pun pelik, macam mana dia boleh masuk dalam mimpi aku lagi dan lagi. Ni hari ketiga. Aku mimpi dia. Paling indah untuk tahun ni. Haha. Time ni, tkda siapa kacau. Indahnyaaaaaa. Mimpi macam mana ? Eah mana boleh bagi tahu. Secret. Malu laaaa. Haha. Elok tengah mimpi dia, ada watak lain masuk, aku terus sedar. Haha. Okay tu je. Taknak cakap banyak. Hihi. Jangan jealous. Haha. Mimpi je kot ;>

Nilah 3 mimpi pada 3 hari pertama pada tahun 2012. Dasyat bukan ? Tak pun ? Eah kau ada ke ? Ada ada ada ? Takda en ? Okay duduk diam. Sebelum tidur ni doalah korang dapat mimpi macam aku juga. Hihi :P






Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!