STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Thanks Allah
Sunday 1 January 2012 | 0Superstar (s)!

Awal pagi aku terima panggilan. Sekian lama telefon tidak berdering. Act bukan berdering, bergetar. Haha. Aku suka silent. Sebab aku tahu tkda siapa nak cntcact. Savingggg :D Okay masa tu Pagi sangat dah. Aku still tak boleh nak lelapkan mata. Dia call. Borak macam biasa. Tiba tiba.....

Kami TERshare macam-macam. Dia ada nasihat- nasihat. Aku terdiam. Bukan apa, aku terfikir  apa yang dia cakap. Kadang-kadang kata-kata  dia tu menyedarkan aku. Serious. Aku banyak belajar dari dia. Macam ceramah agama oo. Haha. Tapi best gila. Aku dengar je apa dia cakap. Dia memang kawan yang TERRRRBAIKKK la wa cakap sama lu. ;D

Mata aku makin mngantuk. Jam dah menunjukkan pukul 3. Adehh tak tahan, aku nak tidur. Ni kalau sambung boleh melarat sampai 4 pagi ni. Haha. Thanks lah sebab banyak tunjuk ajar. Aku harapkan, kau dapat ouh girl tu. Aku sebenarnya macam tak percaya kau macam tu. Haha. Sanggup tunggu. Sebab kalau couple, mesti clash kan. Ni kau biar je korang suka sama suka, cukup tahun, kau minang dia. Whoaaa !

Satu perkara yang dia ajar, kalau nak cari BF/GF kena tengok :
  • Rupa paras 
  • Agamanya
  • Keturunannya
  • Hartanya
K rupa paras dengan harta aku macam tak berapa sangat. Haha tp betul lah tu penting jugek. Aku tengok girl dia tu pun cukup bagus dah. Agama tkpyah cakap, memang sekolah agama. Ustazah babe ! :P Rupa paras pun okay. Jelita. Pakai tudung kan. Tampak anggun gitu :) Harta, kaya kaya kaya . Serious :) Keturunan, okay jea. Family dia okaylah. Aku tahu sebab aku kenal. Hehe.

Pesanan dia dekat aku, jangan cerita semua perkara dekat orang. Mean, jgn mudah percaya la. Lagii, sabar. Sebab aku cakap orang yang buat jahat tak kena apa-apa pun. Then dia cakap, sabar, nanti adalah. Kita buat baik, baiklah yang kita dapat, kita buat jahat, jahatlah kita dapat. Sama letuw dengan what you give, you get back. Okay aku simpan setiap perkataan yang dia cakap.

Tahun baru aku disempurnakan dengan kata-kata semangat dan nasihat-nasihat yang sangat berguna. Act, aku sedih je semalam, adalah dia nasihat aku. Thanks kawan. Aku sentiasa doakan kau dengan girl tu. :> Tak lupa, terima kasih ya Allah, kau temukan aku dengan kawan yang sangat baik. Walaupun lama kenal, tapi tak bertegur langsung. Tak pernah. Inilah hikmahnya. Alhamdulillah. :'>



Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!