STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Bila aku masuk kitchen :D
Saturday 25 February 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum :) 



Bacon, ham cheese.


Tadaaa, Nilah hasilnya bila aku dah mula berjinak-jinak dengan dapur. Whoaa. Ni dinner kteorag. Tak ramai pung. Aku dengan Fezah dan disebabkan hari ni birthday dia, aku buatkanlah walaupun baru belajar. Dia nak letak ham, okay aku letak. Bacon ? Okay aku letak sampai naik muntah dah roti tu. Cheese semua aku sumbat.  Haha nmpak tak ? Ini sebab birthday girl lah :)

Kami berdua je yang tinggal tadi. Aku buatkanlah. Balik-balik aku makan Pergh sedap gilasss. Siapalah yang buatkan. Ishk ishk. Pndai betul dia. Sedap. Haha k dah gila. Nak ? Orderlah aku buatkan. Haha kbyee :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!