STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Double K ♥
Monday 13 February 2012 | 2Superstar (s)!

Assalamualaikum. Hey korang korang. Nak tahu something tak ? Wahhhh. Stalker mesti seronok baca kalau aku tulis cani. Excited kan ? Berkobar-kobar semangat nak tahu apa. Sedangkan.takda benda pun, Hahaha. Aku just nak bagi tahu aku pergi tempat keja kawan baru aku dekat KLCC. Haha. FAZLYA nama diberi. Cute gila okay ! Pipi dia... Fuhhh. Haha jangan marah ! ;D

Benda ni semua berlaku kebetulan aje. Aku memang tak plan pun nak pergi KLCC. Ni semua angkara tabligh la. Aku teman dia jalan panas-panas buta. Jauh gila kay. Tiba-tiba aku ternampak KLCC. Aku pun cakap lah, nak pergi KLCC. Haha saje je main cakap. Dia pun, hah okay. Naik apa ? Jalan kaki lah. Hahaha. Memang gila. Then teringat pulak si pipi tembam tu kerja situ. Haa, pergi teruslah kan. :D

Sebenarnya aku ingat-ingat lupa je dia kerja mana, Yang aku ingat kedai kasut baby. Tu je. Naik atas lalu banyak kali sebab tak nmpak orang pun. Rupanya  dia dalam stor. Haha okay dah jumpa. Buat macam rumah sendiri borak-borak semua. :D

4.30 balik la. Jalan semua. Kalau dah borak dengan aku, memang leka lah kan. Terlepas 1 station. Haha. Kesian dia. Da lah penat. :) Apa-apa pun aku happylah hari ni, dapat jumpa dua-dua. Hihi. nanti boleh jumpa lagi :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!