STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
driving license
Saturday 11 February 2012 | 0Superstar (s)!

Ohh yeahhhhh. Dengar-dengar abang ipar cakap esok nak bawak pergi daftar dah. Haha seronok sebab lama gila aku tunggu benda ni. Aku kena pastikan aku sekali test je macam motor dulu. Mungkin orang kata motor senang, kereta susah tapi aku dah pandai drive dah. Cuma ada beberapa teknik yang aku kurang mahir dan perlu banyakkan latihan. Cehh.

Tadi hantar cousin pergi clinic, dia tak boleh nak drive sebab kaki dia. So, akulah yang kena -.- Adalah jugak dia ajar aku cara-cara kan. Aku suka tengok orang drive. Nanti aku mesti selit kat tengah-tengah sebab nak tengok macam mana dia bawak. Ayah sangat garang kay mengalahkan pakcik JPJ. Sedangkan polis je pun. Hahaha. Aku teringat waktu form 4 dulu, aku belajar dengan dia. Perghhh. Garang gila do. Takut aku. Tapi sekejap je aku dah dapat bawak sendiri. Hee.

Lepas ni nak belajar bawak AUTO. Hahaaha. Sumpah tak reti bawak, orang cakap senang. Yeke ? Manual lagi best kot. Dapat rasa macam initial D. haha berangan lebihh. Nak suruh orang tu ajarkan bawak auto lah. Sebab dia dah pro. Kan kan kan ? Terasa letuw. Hahaha :P


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!