STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Kerinduan tahap maksima
Friday 3 February 2012 | 2Superstar (s)!

Assalamualaikum. Hello guys, this is my bestfriend. Yusra Syamimi Binti Yuslan. Aku panggil dia ALONG. Ini sahajalh kenangan yang aku ada bersama dia. Haha. Minah ni payah betul nak bergambo. Ini pun atas paksaan. Lamanyalah tidak ketemu. Last hari tu shopping sama. 2 minggu lebih dah kot. Haih rindu gila nak gelak tak henti-henti. xD

Gambar ni diambil semasa solat hajat. Tengah makan. Haha nmpak tak bebanyak tu ? Menggedik dulu sebelum solat. haha. Rindu masa ni. Aku dengan dia je kot duduk sama. Tak ikut puak lain. Lantak doranglah kan. Yang penting kami tak pisah. Tulah. Kan dah guna prinsip "you jump, i jump". Semua buat sesama.

Long, kau ingat tak masa kita pergi seminar dulu ? Pudu banjir habis kasut sekolah kita basah. Uniform kita. Kita pakai dari pagi sampai malam kan ? Kau cakap apa waktu tu ? Kalau aku tak redah, kau taknak redah jugak. Sebab aku tak basah, kau basah. Tak fair kan ? Jadi kita harung sama-sama. Aku tak lupa tu long. You jump i jump kan ? :')

Aku rindu nak gossip, bahan orang, ponteng kelas, rehat awal, toyol masa exam dan macam-macam dengan kau do. Ingat apa angan-angan kita ? Dapat lesen kereta, nak jalan-jalan sana sini. Pergi Ampangan nak makan apam balik terkonang-konang dekat dgn Plaza Ampangan tu then tengok rumah kau tu. FLAT 3 A. Hahah. Rindu do semua tu. Kau tengah amik lesen kan ? Cepatlah settle. Aku pun nak buat dah ni. Sumpah tak sabar.

Nanti kau pindah Semenyih, bolehlah kita snap picture banyak-banyak. Bak kata kau, "kita orang KL, tkpyah tgkap gambar " Okay lepas ni kau  orang semenyih, bolehlah kan ? Kita merenyihhhhhh sama-sama. Haha. Jangan kau jadi macam umi pula, pegang je stereng, dah ngntuk. Haha. :D Aku harap kita sama tempat belajar do. Walaupun course tak sama. Hmmm rindu rindu ! Apa-apa pun aku sayang kau do. Thanks fr evry single thing :')


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!