STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Maulidur Rasul :)
Sunday 5 February 2012 | 0Superstar (s)!


Assalamualaikum. Bismillahirrahmanirrahim. Hari ni 5.02.2012 bersamaan 12 rabiulawwal 1433 hijrah. Merupakn hari keputeraan Nabi junjungan kita Nabi Muhammad s.w.t.

Sambutan Maulidur Rasul pada tahun 2012  ini bertemakan "Persefahaman Asas Perpaduan Ummah".


Marilah sama-sama kita menghayati dan junjung kecintaan kepada junjungan agung Nabi Muhammad SAW dengan menjadikan Baginda SAW sebagai ikon dan ikutan terbaik dalam hidup kita.

Baginda diutuskan oleh Allah SWT sebagai rahmat bagi membawa umatnya ke arah jalan yang benar, mulia dan jalan yang diberkati oleh Allah SWT.

Firman Allah S.W.T :
Sesungguhnya Allah dan malaikat-Nya berselawat kepada nabi. (oleh itu) wahai orang-orang beriman, berselawatlah kamu kepadanya serta ucapkanlah salam sejahtera dengan penuh penghormatan.
(surah Al-Ahzab:56)

Okay gang, ada bakat jadi ustazah tak aku ni ? Haha. Ni first timelah aku tulis entry pasal ni sebab tahun lepas aku tkda blog lagi. Haha. Selalu kalau sekolah, setiap kali ada sambutan apa-apa, mesti ada buat kn ? Best laaa. Ni dah tak sekolah, kena pergi tempat lain la kan. :(

Hari ni kat Purtrajaya ada buat sambutan, tapi aku tak boleh nak pergi. Kalau aku sorang tkpe, ni kena bawak ibu. Naik motor pulak. Aku tak tahu jalan. Kalau aku sorang, gagahlah jugak aku redah. Tulahh. Nak bawa kereta tak kasi, takut sangat. Ha kan susah tkda lesen. Haha.

Akhir kalam, Selamat menyambut hari keputeraan Nabi Muhammad S.W.T kepada seluruh umat islam :) 


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!