STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Sama ke ?
Monday 27 February 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamulaikum :)



9+3=12. Lelaki , perempuan. Pink, hitam. Rambut panjang dan pendek. Shafek , syafiqa. Cantik dan handsome. Sulung dan bongsu. Oh apa samanya ni ? Aduh. Apa yang aku nak cerita sebenarnya ? Okay macam ni wahai kaum adam dan hawa. Aku nak tunjuk sesorang kat korang. 



Ketika di Al-Azhar. Hahaha k tipu je. Masa Maulidur Rasul :)




Tadaaa. Ini dia. Siapakah ? Oh ini abang aku lah. Mohd Shafek Izwan Bin Ahmad. Abang sulung. Along. Garang ohh. Sanna atau tidak ? Begini, angah cakap, aku ni banyak ikut dia. Apa yang sama. Ntahlah. K ni perangai buruk lah kan. Sumpah buruk. Aku hari tu lepas cuci tangan aku lap tangan kat langsir pintu bilik ibu. Tiba-tiba angah nampak. Then dia cakap "Ohh, kerja kau rupanya ! Kau dengan along sama je. Lap situ. Tkda orang lain dah, korang dua je ni. Lepastu buat muka tak bersalah!" Haha. Buruk kan. K dah diam !

Kedua, cara makan. Okay tak tahu nak cakap. Haha. Ni semua angah yang perasan. Lagii, apa benda ntah. Banyak dia cakap tapi aku tak ingat pung. Konklusinya di sini dia cakap, "Kau ni banyak ikut along" tu jelah. haha. Adik abang biasa lah kan :D Kbyee.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!