STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Aktiviti :D
Tuesday 13 March 2012 | 0Superstar (s)!

Hi assalamulaikum. Aku dah sampai KL. Pukul 11 malam tadi agak penat dan macam-macam yang berlaku. Apa-apa pun tahniah Kak Ika sebab berjaya ke jinjang pelamin. haha. Puan Ika okay :D

Okay dahh, aktiviti pada malam sebelum kenduri. Macam biasalah kan. lepakimg with cousins dan anak buah. Huaa. Anak kepada sepupu tapi umur sama. Haha. Semua laki :P 

Malam semakin tua, cuma aku je yang muda. Haha perasan. K dah lewat, sumpah bosan. Kebetulan ayah, pak usu dan cousins semua pergi mancing. Whoaa. Anak cousin ni boleh drive, umur pun tua dari aku. haha. so, dia bawaklah makcik dia ni pergi sana. Kami berempat, aku sorang je perempuan. Ahh biarlah. Aku makcik. haha.

Aku cakap, "ayah cnfirm tidur" haha. Aku tahulah sebab banyak kali aku ikut dia mancing, dia kejap je, lepas tu dah naik bantai tidur. Haha. Sampai-sampai je aku tengok ayah tgah menunggu, pegang joran. Perghhhhh. I was like...... what the hack ! Ayah tak tidur ? Haha. K aku rasa dia baru bangun tidur tu. *dengan cnfident* Haha

Macam yeye beli ubat nyamuk. Haha :D Okay ini ayah :D




Yang kanan tu cousin aku. Dia penakut nak ambil umpan.(lipan apa ntah) Haha


                                 Ini anak cousin aku. Kami sebaya. Handsome ? Mr.Bean ! haha

Ini akulah kot. haha. Lain kan ? K tahuu :P

Balik dekat pukul 5 pagi. Esoknya tu dah kenduri. Aku relax je ikut dorang. Haha. Nak balik tu aku duduk dalam kereta, lepak dengan anak-anak buah. Aicehh. haha :D Dengar laguu. Tiba-tiba aku tertidur. Bangun-bangun dah sampai. Whoaa magic ! Haha. Dah tu je, tata :)


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!