STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Tuesday 27 March 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum.


Pertama kali kena woiii !





Aku kena 2 hari berturut-turut kot. Haha malang betul. Habis kena bahan dengan ma. Tapi kejap je pung. Tak sampai sejam dah dapat tweet balik. Adoyy. Apalah. Tkpayah limit lah. Kesian aku.

Perasan siapa yang active dalam TL aku tuh ? Cer tgk gambar pertama, kedua. Siapa siapa ? haha. Dia pengguna twitter tegar macam aku. Dia active do. mesti guna active 10 kan ? haha.

Ni khas aku post. Tkda siapa dapat tengok TL aku. Ni aku kasi. Untung tak ? Tak ? Alahhh. Bersykurlah ea.   haha. Asal aku post benda tak faedah ni ? Sebab aku tkda isi dah. Better aku post macam ni dari aku maki hamun, jaga tepi kain orang, kutuk orang. Kannnnnnnn ? ;) Peace peace. ^^


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!