STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Before and after
Wednesday 14 March 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamualaikum :)

Haa pasal uda lagi. Sebelum dia kahwin, aku tidur dengan dia. Aku kan PA dia. haha. kalau dia balik rumah aku, dia tkda kunci, dia akan call aku pagi-pagi buta suruh bukak pintu then tidur sebelah aku. Dia akan bawa aku ke mana saja dia pergi, wee, handbag dia kan.

Okay, lepas dia kahwin, malam tu, cousin aku dah usik aku, mana aku nak tidur lepas ni, sebab selama ni aku tidur dengan uda, sekarang dah kahwin, mana boleh tidur sama dah, dia ada hubby. Adoyy. Haha. Aku tak kisah pun, mana-mana je aku boleh tidur. :D

Ha yang ini uda cerita dekat aku, malam tu nak tidur hubby dia cakap "mana asu tidur malam ni kan ?" haha. Apalah, jgn risau, campaklah aku mana pun, mesti boleh tidur punya :D Hubby dia tu pun kira rapat dengan aku walaupun itu cousin :)

Lepas ni, dah jaranglah dia nak angkut aku ke sana ke sini sebab hubby dia adaaa. Huaa. Tak kisah la. Aku kan dah besar, nanti boleh drive sendiri. Wee.


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!