STALKER(S)
Welcome
/Syaffiqa Ahmad
Hometown !
Thursday 8 March 2012 | 0Superstar (s)!

Assalamulaikum. :)

Hi hi, currently at Manjung, Perak. Yeahh, not my hometown act. Haha. Rumah makcik lah. Tapi selalu sangat balik sebab aku ikut cousin aku. :D Sabtu ni Kak ika nikahhh. weee dah kahwin dah wehh. Ahad kenduri. Jadi aku agak busy ye di sini.

Kali ni balik aku tak bawak apa-apa pun. Maksud aku, aku tak bawa laptop kesayangan, my bantal bucuk bebob (spongebob), smurf dan elmo. Selalunya aku akan bawa salah 1, tapi kali ni 1 pun aku tak bawak. Bukan apa, aku satgi busy, ntah kemana aku letak. Orang ramai pulak. Err kang menangis tak berlagu aku. -.-

Jadi jadi jadi, aku terpaksa menggunakan laptop dan GT cousin-cousin aku. Haha nasib ada doo. Lepas gian aku nii. Hihi. Banyak kerja dah lepas ni, buat itu buat ini. Tunggu yeah, nanti aku upload gambar. Wuuuuuu tak sabar. haha macam aku je yang nak kahwin :D


Older Post | Newer Post
The Disclaimer


Assalamulaikum :) I'm Siti Nursyaffiqa Binti Ahmad & 20 y/o. Came from my mother's womb and certainly i'm raised in here, Kuala Lumpur.You know my name, not my story :)


underlined, bold

Loving you ♥


Diary Super Me Stuff Site


Let's Talk!


The Credits!

Basecode by : Qistina
Re.Design :
Own this blog : Syaffiqa Ahmad

Best View at GOOGLE CHROME!